TRETTONDE DECEMBER.


Glad lucia!
Eller hur man nu ska säga.
Idag har jag suttit på ett nedrans fint bibliotek och läst om Hitlers förbannade påhitt. Jag blir så arg att jag nästan spricker. Usch!
Efter det åkte jag hem och möttes av tre bedårande små lucior. Telma, Ella och Lovis. Tyvär hade jag inte min kamera tillgänglig, så du får allt nöja dig med den sura och missnöjda lucian ovan.
Och sen har jag idag fått årets förstajulklapp, eller andra förensten. Hur som helst var den från Julia och i paketet låg det en underbar pyjamas.
Lev väl! 

KOMMENTARER:
POSTAT AV: sofia

svar: du låter som en väldans mysig (missuppfatta inte eller det kanske man inte gör jag vet inte) person tycker jag.

och vi gillar ungefär samma saker. finemang. hoho

2009-12-13 @ 22:18:53
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/
POSTAT AV: thea

glad lucia på dig med, så här i sista kvarten!



sv: ja calle är bra han också, men jag hejade lite mer på erik så jag är nöjd, :)

2009-12-13 @ 23:45:25
URL: http://tthea.blogg.se/
POSTAT AV: stiiiiina

Hej sötis. MÅSTE PRATA MED DIG! ;) angående revyn. smsa mig eller ring på mobilen när du fått detta medelandet :) kolla upp vilka dagar du inte kan från janurari till sista helgen i mars. maila mig de dagar du inte kan. kan hända att det blir svårt att byta i år så det är viktigt att du kollar upp detta till senast onsdag kväll. puss!

2009-12-14 @ 21:21:04

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MAIL:

DIN BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0