EN MINDRE EFFEKTIV TISDAGSEFTERMIDDAG


Som sagt. Jag lovade ju lite hastigt och lustigt, då jag satt på datakunskapslektionen, att jag skulle ta och börja blogga igen. Gjorde ju en storartad comeback före sommarlovet, men den kom av sig något och ja, jag måste nog erkänna att jag glömde av bloggen mitt i alltihop. Jag for till Paris, var på festival, jobbade och hade det allmänt allmänt sommrigt. Sen började skolan, gymnasiet för min del. Nytt, nytt, nytt. Nu går jag ettan, naturestet, med inriktning musik. Och jag hoppas att någon kommer läsa det jag skriver. I annat fall för jag läsa det själv.

Lev väl!

KOMMENTARER:
POSTAT AV: Kinapuffen

men vad skådar mitt norra - har jennyG börjat blogga igen? Jag väntar med spänning på nästa inlägg! ;) <3

2010-10-26 @ 22:34:40

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MAIL:

DIN BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0