LISTA, VERSION 2.0

Jennys optimisstiska lista:
♥ JAG SKRATTAR ÅR MIN SYSTER TILLS JAG SKRYNKLAR IHOP - Sara, min syster, som jag så väldigt ofta kan vara så väldigt arg på, älskar jag väldigt mycket, och just ikväll dansade vi till Jackson 5 och jag höll på att avlida av skratt.
♥ BASLÄXA - jag har svängigaste och roligaste låten i basläxa. Ska länka nån dag, tummis!
♥ INGET GRUS (????) - ja, denna blogg har kommit att bli något slags samlingsforum för vårtecken, men visst var det lite mindre grus på gatorna i Varberg idag, eller har jag fel? Nej, någon vänlig själ har bemödat sig med att sopa, hurra!
♥ SEVENTEEN - jo, tro det eller ej, men om drygt tre veckor är jag sjutton ljuva år fyllda. Ett år närmare friheten, ansvaret och döden, yes.
♥ BARA TEORI PÅ GYMPAN I MORGON - så jävla skönt, detta är lycka för Jenny.
♥ FESTLIG FESTIVAL - efter att förra sommaren blivit frälst av festivalgudarna ser jag med glädje och förväntan fram emot peace & love till sommaren. Att M.I.A, Säkert!, Those Dancing Days, Bob Dylan, Håkan, jag, Lykke Li med flera, med flera, med flesta ska dit glädjer mig, mycket!
♥ FREDAG I MORGON - vad gör vi? Nu kör vi!

KOMMENTARER:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MAIL:

DIN BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0