MADELEINE MADELEINE MADELEINE

En ung fröken har uttryckt sitt missnöje, hon tycker att jag uppdaterar för sällan. Och visst, jag håller med. Så därför skriver jag nu, fastän att jag har berg av saker att ta tag i. Men det struntar jag i för jag har lov, är trött på grund av Göteborgstripp och jetlag.

Läxberget och jetlagen beror på en USA-resa, en väldigt bra resa till och med, mitt livs bästa tror jag. Vi var och hälsade på min fina syster Sara. Västkusten, San Fransisco, hippiegator, Japan Town, cowboysaloner och sånt där. Hur bra som helst. Jag har tagit miljoner bilder (överdrift) och ska vid ett senare tillfälle lägga in dem på datorn. Men det får bli en annan dag, för idag är det sol, flippfloppväder och grillpremiär.

Skepp o'hoj!

KOMMENTARER:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MAIL:

DIN BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0