EN PESSIMISTISK MÅNDAG + VÅREN SOM KOM AV SIG


Serenades – Birds (...jag vet, jag är fett fyndig!)

Jag är kanske egentligen inte mer pessimistisk i dag än någon annan dag. Den här februarimåndagen har faktiskt inte varit så pjoskig. Franskan (som ligger efter jättehålet) var inställd, brassensemblen var kul och mitt rum är städat. Men hua vad jag har ont i mina armar, överansträngning säger mamma. Lovade Chantee i morse att jag inte skulle klaga, fast det går så där.

Och sen var det ju det att vintern återtog november och snön våra gator idag. Jag hann ju till och med slänga ner solglajjorna mitt i morgonstressen, tänkte ju ha på mig dom på vägen hem. Nähänänä.

Nu ska jag se på 30° i februari, världens bästa serie för alla som vill värmas upp lite efter slaskiga promenader, regn och rusk.

KOMMENTARER:
POSTAT AV: Linnea

neeeej jag missade ju dagens avsnitt! Fy skam, Linnea! Å ja, eller hur, vad hände med vår?? Hade både vårigare jacka, lågskor och glajjor. Ångrade det sen...

2012-02-27 @ 23:05:28
URL: http://ekland.blogg.se/
POSTAT AV: linnea

svar till jent:

-tandoorikyckling är nån sorts indisk kyckling! eller krydda eller nåt, gott iallafall!

-ja, faktiskt! har inte så många kvar, gav ju bort mina docs :(

-på apelviken, tjoho!

-urkund är en läskig lärarmail, de kollar hur mycket man kopierat från internet, sjukt farligt! kan bli ditsatt för plagiering..

2012-02-28 @ 22:37:05
URL: http://ekland.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MAIL:

DIN BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0