HOPPAS INTE NÅGRA MAMMOR LÄSER DET HÄR

Igår var jag hos Madde. När jag knackar på dörren öppnar Maddes pappa och säger att dom är i badrummet och håller på. Och det visade sig att det var extrememakeover på g. Nej, så extremt var det inte. Ekman blekte håret och helt plötsligt satt jag under saxen (=en slö sysax). Madde klippte till min egendesignade frisyr. Och sen gick jag lös på Ekman och jämnade till hennes page. Eva och Madde vägrade dock saxen. I morse när jag gick ner för att ta frukost satte jag för säkerhets skull upp håret, vill inte att mamma skulle se.

- Såg ni melodifestivalen i lördags?
- Nej, vi lekte frisörsalong.


(Asså det låter som om jag har gjort nått storslaget i hårväg, så är det inte, det var bara några centimeter som rök. På ena sidan. En utväxt sidecut typ.)

KOMMENTARER:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MAIL:

DIN BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0