LISTA, VERSION 1.0

Jennys pessimistiska lista:
♥ DET ÄR GRÅTT, DIMMIGT OCH MARS - att vakna av att en solstråle sticker en i ögat må vara irriterande, men oj, vad gärna jag skulle byta bort dessa grå dagar mot några liter solljus. Jag orkar inte gå runt med blöta skor längre, jag vill ha april, lov och gröna knoppar.
♥ JAG HAR FRANSKAPROV PÅ ONSDAG, MATTEPROV NÄSTA VECKA - att veta hur mycket man borde sätta sig och försöka fatta fatta kvadreringsregler och franskaverb man egentligen bara vill kasta i soptunnan är ingen kul vetskap.
♥ FULA NAGLAR - ge mig ett vinrött nagellack, och jag blir lycklig igen.
♥ SÖMNBRIST - som inte är sömnbrist. Den här helgen har jag somnat tidigt, vaknat sent och druckit otaliga koppar kaffe. Hur kan man då fortfarande vara trött?
♥ GATLAMPOR - varför är dom oragne? Det är fult.
♥ PENGAR - varför kan inte studiebidraget räcka, varför köper jag kaffe för alla mina pengar, varför kokar jag inte bara hemma och tar med mig en jättetermos till skolan? Svara på det du som kan.
♥ VÄRLDEN - måste bara ha med en punkt om världen, för jag blir så ledsen. Allt är så orättvist och fel. Okej, inte allt, men mycket.
♥ JORDGLOB - min jordglob som står på min byrå ska kunna lysa. Den funkar inte.
♥ BÄSTISEN JULIA - hon är borta i USA, som utbytesstudent. Tänker på dig!
Så, det var det. .

KOMMENTARER:
POSTAT AV: mathi

fänx! jag älskar den.



grymt att du skriver en pessimistisk lista, man behöver sånt också! stop paint the world bright when it's soo-oo-ooo gray! elle nåe. fniss!

2011-03-21 @ 00:01:22
URL: http://grapewinefuckers.blogg.se/
POSTAT AV: Julia

Jag saknar dig. nu. I malmö. Och du svarar inte på mina sms.

2011-08-23 @ 18:26:53

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MAIL:

DIN BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0