HULTSFRED, SKA VI INTE KLUBBA PÅ DET NU?


Ekmans finaste film!

Ja, en kväll där vi åter igen diskuterar sommarens planer. Vad gör man? Jo, man äter Maddes fina mat, diskuterar lite till och hoppas att det löser sig. Vilket det självklart gör. Eller?

Idag har jag fortsatt på mitt nya projekt, som jag satte igång med igår; sticka tröja! Som vanligt så går man alltid in för sånt här med största möjliga entusiasm, men inser kanske snart att 10, 25, 20, 30 nystan är väldigt mycket att sticka upp. Fast det går undan om man samtidigt plöjer igenom avsnitt efter avsnitt med 100 höjdare.

Om tolv timmar har jag och mor min tagit tåget till Stockholm. Hipp och hurra vad kul det ska bli!

Bonne nuit mes amies!

KOMMENTARER:
POSTAT AV: linnea

blir lika glad varje gång jag ser rubriken till det här inlägget! väntar på en sthlmresumé hörru! ;)

2012-02-22 @ 10:43:28
URL: http://ekland.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MAIL:

DIN BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0