JE SUIS LAS, IL FAIT NUIT, BONSOIR, COUCHE-MOI, PORTE-MOI DANS MON LIT.

Ohoj!

Måndagar har en hemsk förmåga att ta luften ur en. Trots att jag somnade tidigt och ställde klockan ordentligt så försov jag mig, och sedan dess har hela dagen segat sig fram. En liten höjdpunkt var dock när det gick upp för mig vad det blir för projektarbete (läs: kanske, eventuellt, om gudarna vill), nämligen att jag ska träna upp mig själv (och min syster) så att jag (vi) klarar av att åka vasaloppet. Ja, det var rätt du läste. Nio långa mil. Men tränar man i ett år borde det väl gå vägen? Eller?

KOMMENTARER:
POSTAT AV: isabelle

Jag har aldrig åkt längdskidor i hela mitt liv. Känner mig som en dålig människa. Men pojken jag är dökär i har lovat att ta med mig ut på en tur nån gång. Eller jag vet inte om man kan ta med någon ut på längdskidor. Hur som helst ska vi i alla fall åka längdskidor tillsammans nån gång.



Lycka till, hörrudu!

2012-02-08 @ 19:09:35
URL: http://isobelskareng.blogg.se/
POSTAT AV: linnea

herregud vad roligt! lycka till!

2012-02-09 @ 07:12:52
URL: http://ekland.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MAIL:

DIN BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0