GÅ PÅ SPELNING OCH SE PÅ ROCK OCH SÅNT


Jag skulle inte deffinera mig som rockig, inte det minsta faktiskt. Men igår kände jag mig i alla fall mer rockig än merparten av folket i publiken. Vi var på Livekarusellenspelningen i Halmstad, rock var det som sagt som gällde, men publiken bestod mest av syskon och föräldrar. Och vi. Men det gjorde ingenting, alla skötte sig bra. Speciellt Fragile; Markia, Felicia, Maddo, Anna och Karro. Jag, Ekman och Eva tog tåget ner, stötte på Malin och Chantee, drack lite kaffe, åt en chokladboll, rockade loss. På tågresan hem skämde jag och Eva ut Linnea, det var kul tyckte vi, medans hon gömde sig bakom sin trafikteoribok.

Nu är det lördag igen, jag har det jättetråkigt, inget att göra, solen skiner och skola på måndag. Hujeda mig vad tiden går!

The Strokes – Life Is Simple In The Moonlight

KOMMENTARER:
POSTAT AV: Marris

OOh, nu blev jag superduperglad, Jentagent! Du har två bloggar i mitt hjärta säger jag bara.

2012-02-25 @ 23:08:13
POSTAT AV: Linnea

Bilderna blev toppen! Grymt!

2012-02-27 @ 23:03:53
URL: http://ekland.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MAIL:

DIN BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0